<
FRAMBY ♥!
Disclaimer.

 photo Rabby_zps71334098.jpg


Diary About Links

My name is Rabiatul Binti Samsudin.Gonna 16 y/o.Heart taken by Amirul Fahmi :D .Copyshit, Annon not allowed.Thanks reading :D

Stalker.


Credits.


The creator of this template is Ainabillah Shafie.
The template reedit by Mrs Yaya. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Thanks to Rinaa for the cursor freebies. I am proud to use Colour Choose to

Powered by Blogger.com.




HIDUP oh DUNIEEEEEEE~~~

Assalammualaikum dear islamic, happy good day to non islamic!

firstly thanks to kawan-2 aku yang baik,memahami lagi cute.. CUTE??? boleh tahannn lah.hari ni,, panas giler gaban gier gaban giler gaban ha kau! bayangkan lah! DUSH! DUSH! DUSH! (guling-2 atas katil).

DEAR EX! (MUHD SYAHIR HAZZIL BIN AHMAD) HAPPY BELATED BIRHTHDAY!!!
*sori lambat wish! hope kau bahagie kat sek kukop sane! sekarang kau makin tufff gituh! n makin tinggi! UUUrrrgghh! ok! aku pendek~

BLA BLA BLAAAAAA.. tetttttttttttttttttttttttt-------------------------------------------------
abes cerite tentang die!





yang kat atas ni kawan aku! the best things i realy love her is~~~ jeng jeng jengggggggggggggggg!
>pelik
>owsem
>sporting
>baik
(ok yang lain aku cite esok!) -__-''
tapiiii masalah die ni die MINDGRAIN??? *betol tak aku eje? pape jek lah... haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! kesian tau sama dia. kalau kasi makan panadol tak bagus! jalan terbaik just bagi die minum 100plus! sedap lagi bertenage! AUM! aku? memang ngecek siket lah.. maaf ye kawan! aku tak boleh tahan dengan kesedapan air tuuuuuuu! sedap sangat! macam makan petai sejuta rasa isotonik! HA? ok abaikannn~ lagi-2 bile sejukkkk! UUiiiiiiiii! sedap OOOOooooo! *BEBEL   tapi aku hormat die as my friend! my mean BESTFRIEND never last and never end! :D AUM lagi skali! :D
kay bye!