<
FRAMBY ♥!
Disclaimer.

 photo Rabby_zps71334098.jpg


Diary About Links

My name is Rabiatul Binti Samsudin.Gonna 16 y/o.Heart taken by Amirul Fahmi :D .Copyshit, Annon not allowed.Thanks reading :D

Stalker.


Credits.


The creator of this template is Ainabillah Shafie.
The template reedit by Mrs Yaya. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Thanks to Rinaa for the cursor freebies. I am proud to use Colour Choose to

Powered by Blogger.com.




Selamat HAri Guru!

                Assalammualaikum never last and never end! Hari ni memang BORING tahap bberok~ Aku rase nak cerite pasal HARI GURU peringkat sekolah kat sekolah aku lah~ HEHEHEHEHEHEH! (over)  hari guru time ni best ! WAU! sebab apeeeeeeeeeeeeeeeee! ENTAH~ maybe sebab aku orang penting kotttttt.. Cewwwweah! BODUH~  kay done! Firstly aku suke board kat atas pentas tuuuu!


Artisssss  kiteee~ HUH? orang kidal memang pandai lukis kannnnn! AKU KIDAL! Yessss! len kali panggil aku pulak lukis kat depan tu tau! (PENYEBOK!) teruje giler gaban aku tengok diorang lukisss~  bapak lembut lah tangan diorang~ THEN! ade orang sebok nak snap-2 kat situuuuuu~





Nyah kau dari sini! photographer-2 semueeeee! sebok~ nak snap pon kacauuuu~ cantik bukannnnnnnnnn! YA! itu gua tau~
sebelom rehat memang boringggg. LEpas je naik rehattttttttt~ WAUUUUUUUUUUU! Persembahan time.  Giliran aku number6! Aku buat persembahan??????????????? HEI-2 mestilahhh! NAH tengok ni!


haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! ni sebelom buat persembahannn! Saye mempersembahkannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!! persembahan seterusnyeeeee dari kumpulan SERI MAYANGGGGGGGGGG! Bangee beb! padahal mase tuuuuu nak terkencing,terberak,guling-2 semue ade~ just relaxxxzzz ang cooldown~ :D
Alhamdulillahhhh1 semue nye berjalan dengan lancarr sekalii~
Abes je manari golek-2 atas pentas! turon pentas~ SNAP lagi!

 time ni semue dah LEGEEEEEEEEEEE~ termasok aku! BOOM!
hmmmmmmmmmmmm~ aku ade gode sorang cikgu kat atas pentas! KASI BUNGE time die nyanyiiiiii?? oh shit! SO SWEEETTTTTTTTTTTTTTTTTT beb~
suare die sedap tahap guruh~ sporting ang owsem!


Makaaih perotttt! ha kau! belon tuuu -_____-'' 

yang penting aku suke ari guru taon ni~ kay bye~ Assalammualaikum~ MUAH :*